Firman Allah

Firman Allah

Thursday 26 December 2013

PERKHIDMATAN PEMAGARAN GHAIB BAGI MENGELAKKAN ROMPAKAN / KECURIAN DSB.

PERKHIDMATAN PEMAGARAN GHAIB BAGI MENGELAKKAN ROMPAKAN / KECURIAN DSB. 

Pernahkah anda mendengar cerita tentang pencuri yang telah memasuki rumah fulan bin fulan telah ditemui di dalam keadaan ' berenang ' di atas lantai rumah tersebut ??? Tidak kurang pula pencuri yang ditemui dalam keadaan ' kebungungan ' setelah gagal mencari pintu keluar.

Sebenarnya, perkara tersebut bukanlah sesuatu yang mustahil jika Allah mengkehendaki keadaan tersebut berlaku. Namun sebagai manusia mukmin, kita seharusnya sentiasa berdoa kepada Allah jika mengingin sesuatu. Pon begitu, haruslah diselaraskan dengan usaha atau ikhtiar.

Al-Mu'awwizat Spiritual Development & Healing Centre menawarkan perkhidmatan PEMAGARAN GHAIB BAGI IKHTIAR MENGELAKKAN KECURIAN / ROMPAKAN. Insya-Allah, setelah proses pengisian secara hadir diri ke lokasi kediaman / premis perniagaan anda selama 7 hari berturut-turut, kediaman / premis perniagaan anda akan di selubungi lapisan PAGAR GHAIB yang super luar biasa kekuatanya. Energi tersebut secara automatik akan mendeteksi niat buruk seseorang (pencuri) yang berniat tidak baik ke atas kediaman / premis perniagaan anda. Energi Ghaib tersebut akan melumpuhkan niat jahat tersebut sehinggakan pencuri yang berniat mencuri di rumah anda akan membatalkan niat jahatnya seterusnya beredar.

Jika terlanjur masuk ke dalam kediaman / premis perniagaan anda, insya-allah pencuri / perompak tersebut akan menjadi buntu / tidak jumpa jalan keluar / melihat lautan, api dll sesuai dengan kehendak Allah. Fikirkanlah tentang keselamatan ahli keluarga anda dan harta anda. Kebelakangan ini kita sering mendengar berita-berita yang mengerikan di mana bukan sekadar kecurian berlaku malah ada yang meragut nyawa dan kehormatan. Apa kata jika anda berikhtiar dengan cara ini, mudah-mudahan kelarga dan harta benda anda akan terselamat dari rompakan / kecurian.

Berhajat untuk mendapatkan perkhidmatan TERDAHSYAT INI ??? HUBUNGI almuawwizat@gmail.com UNTUK KETERANGAN SELANJUTNYA. 

No comments:

Post a Comment