Firman Allah

Firman Allah

Monday 25 November 2013

TERAPI AURA DIRI AL-MAHABBAH

SERLAHKAN KECANTIKAN DIRI ANDA MENJELANG HARI BAHAGIA !!!

Memperkenalkan ...

TERAPI AURA DIRI AL-MAHABBAH




Setiap wanita dan lelaki menginginkan kecantikan / ketampanan semulajadi di HARI BAHAGIA (Hari Perkahwinan). Namun, tahukah anda pemilihan cara yang salah bukan sahaja menyebabkan BERDOSA malah anda mungkin akan terdedah kepada GANGGUAN. Jauhilah dari perbuatan-perbuatan khurafat dan SYIRIK.

Kembalilah kepada rawatan secara ISLAM dengan menggunakan kaedah yang HAQ (benar) bersumberkan Al-Quran dan Zikir-Zikir yang di selaraskan dengan Energi-energi HAQ. Insya- Allah pihak kami sedia memberikan perkhidmatan secara PROFESIONAL bagi tujuan menimbulan AURA SERI WAJAH yang cemerlang melalui proses pembangkitan ENERGI HAQ AURA SERI WAJAH dan diseralaskan dengan ENERGI BENTENG DIRI & PENGUBATAN HAQ . Seterusnya melalui pengisian medium (bahan) yang digunakan yang mempunyai ENERGI semulajadi yang tinggi bagi MEMULIHKAN 7 warna AURA DIRI yang rosak sehingga membangkitkan semula semangat yang patah atau hilang, menghilangkan stress, membuka peluang-peluang rezeki, menaikkan karisma diri dan sebagainya.

Terapi ini tidak terhad kepada WANITA semata-mata, ianya juga amat sesuai bagi lelaki. Bukan hanya untuk hari PERKAHWINAN, terapi ini juga sesuai bagi mereka yang lambat jodoh, mempunyai masalah stress, kesibukkan harian, sukar mendapat pekerjaan (peluang bisnes dll) dan sebagainya.

Anda pasti inginkan pasangan anda merasa selesa dan bahagia bersama anda, jadi jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan TERAPI DIRI AL-MAHABAH. Hanya di PUSAT RAWATAN METAFIZIK ISLAM AL-MU'AWWIZAT.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi almuawwizat@gmail.com

No comments:

Post a Comment