Firman Allah

Firman Allah

Sunday 23 March 2014

MODUL KURSUS MINI PROGRAM RAHSIA SILAT GHOIB KAROMAH V1.0 2014

BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. Saya dengan rasa rendah diri melancarkan MODUL KURSUS MINI PROGRAM RAHSIA SILAT GHOIB KAROMAH V1.0 2014.

PENGENALAN

Silat dengan masyarakat melayu dan nusantara memang tidak dapat dipisahkan. Silat menjadi pakaian Pendekar-pendekar terbilang pada zama dahulu kala seperti Hang Tuah berlima sahabat. Pada zaman dahulu jika seseorang lelaki tidak pandai bersilat, maka seperti tiada guna menjadi lelaki. Sedangkan, perempuan juga tidak kurang hebatnya dalam dunia persilatan.
Riwayat sejarah menceritakan bahawa Tun Fatimah adalah seorang yang handal dalam ilmu silatnya, begitu juga lain-lain tokoh perempuan yang mahir bersilat dan menggunakan senjata.

Silat bukan sahaja terkenal di Tanah Melayu bahkan seluruh Nusantara. Hingga kini, terdapat ribuan jenis silat sama ada yang kita kenali ataupun tidak. Para pendekar zaman dahulu kala menguasai silat untuk mempertahankan diri dari serangan musuh, mahupun berperang untuk mempertahankan tanah air dari diceroboh dan dijajah musuh.

Hingga kini, silat masih lagi berkesinambungan dan diperturunkan dari generasi ke generasi. Biasanya, mempelajari silat akan mengambil masa yang lama sehingga bertahun-tahun untuk menguasainya.

MODUL KURSUS MINI PROGRAM RAHSIA SILAT GHOIB KAROMAH V1.0 2014.

Memperkenalkan kepada anda peminat-peminat silat dan ilmu keselamatan jaga diri / bela diri dan kepada anda yang mementingkan keselamatan diri dan keluarga MODUL KURSUS MINI PROGRAM RAHSIA SILAT GHOIB KAROMAH V1.0 2014. Satu program rahsia yang sangat ringkas, hebat dan dahsyat.

Tidak seperti silat-silat yang pernah anda dengar. Ilmu-ilmu silat yang akan diijazahkan kepada anda adalah ilmu-ilmu silat GHAIB (Ilmu silat kebatinan) berasaskan zikrullah dan doa keselamatan kepada Allah, Tuhan yang  Maha Berkuasa di atas sesuatu.

Anda akan diijazahkan 4 keilmuan silat ghoib karomah termasuk ILMU KAROMAH SELENDANG HIJAU, pakaian pendekar-pendekar dan orang-orang soleh zaman dahulu kala. Setelah menguasai ilmu-ilmu ini anda dengan mudah dapat “meminjam” dan menghadirkan silat-silat yang dimiliki oleh pendeker-pendekar terbilang seperti silat Hang Tuah dan lain-lain.Anda juga akan dapat menghadirkan gerak “Ibu Silat”.

Pada waktu terdesak, dengan hanya berniat untuk menghadirkan jurus, misalnya “ Jurus Harimau ”, maka, insya-allah dengan secara automatik jurus tersebut akan hadir dengan sendirinya dan membantu anda sewaktu diserang.

ILMU KAROMAH SELENDANG HIJAU. Insya ALLAH dengan keizinan ALLAH sesiapa yang menerima ijazah keilmuan ampuh ini dan beramal dengan amalan karomah selendang hijau akan diselamatkan walau menghadapi musuh yang ramai yang mahu membinasa dan memukul pengamal ilmu ini atau merompak harta bendanya,dan dijauhkan dari segala mara bahaya. dan selalu mendapat pertolongan yang luar biasa tanpa diduga.Musuh anda cuba berniat jahat kepada anda akan hilang kesedaran sehingga tidak menyedari kehadiran anda dan anda selamat dari kejahatan mereka.

Program Rahsia ini terbuka kepada semua (Umat Islam Sahaja) sama ada lelaki atau wanita, tua dan muda. Sesuai bagi mereka yang FREE atau SIBUK dan malas untuk ke gelanggang untuk berlatih.

Program Rahsia ini sudah tentunya tidak menggunakan bantuan JIN, KHODAM, SYAITAN, TIADA UNSUR-UNSUR KHURAFAT, SYIRIK DAN LAIN-LAIN YANG SAMA MAKSUD DENGANNYA. 100% AMALAN ORANG-ORANG SOLEH DENGAN MENGGUNAKAN ZIKIR DAN AYAT-AYAT AL-QURAN.

Lain-lain manfaat dan kelebihan akan anda rasai sendiri sewaktu mengamalkan amalan dalam program rahsia ini.

PROGRAM RAHSIA INI HANYA DIBUKA UNTUK TEMPOH MASA TERHAD SAHAJA SEHINGGA CUKUP 100 ORANG PESERTA SAHAJA DAN AKAN DITUTUP PADA BILA-BILA MASA.

Jadi jangan lepaskan  peluang untuk mengikutinya kerana program seumpama ini jarang-jarang diperturunkan kerana keAmpuhannya dan biasanya guru-guru hanya akan menurunkan amalan ini kepada murid-murid tertentu yang terpilih sahaja.

MAHAR UNTUK MENGIKUTI MODUL KURSUS MINI PROGRAM RAHSIA SILAT GHOIB KAROMAH V1.0 2014 INI HANYALAH RM190.00 SAHAJA.

Jika anda sudah bersedia untuk mengikuti program rahsia terdahsyat ini, sila hubungi almuawwizat@gmail.com untuk keterangan selanjutnya.

Sekian, Wallahu a’alam.

No comments:

Post a Comment