Firman Allah

Firman Allah

Thursday 26 December 2013

PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN & PEMAGARAN GHAIB RUMAH / PREMIS PERNIAGAAN / PEJABAT / TANAH DARI GANGGUAN JIN / ENERGY NEGATIF

PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN & PEMAGARAN GHAIB RUMAH / PREMIS PERNIAGAAN / PEJABAT / TANAH DARI GANGGUAN JIN / ENERGY NEGATIF.

Adakah anda merasa tidak aman atau tenteram tinggal di rumah anda sendiri gara-gara gangguan makhluk JIN yang membuat onar ??? Premis perniagaan anda sunyi sepi tiada pelanggan akibat perbuatan sihir ??? pejabat anda lintang pukang di sakat jin ??? tanah milik anda selalu berlangsung aktiviti-aktiviti seram atau paranormal ???

Al-Mu'awwizat Spiritual Development & Healing Centre menawarkan perkhidmatan pembersihan & pemagaran ghaib bagi mengatasi masalah-masalah seperti di atas. Kru-kru kami dari TEAM AL-FATEH PARAFIZIK (Pemburu Hantu) akan berkunjung ke tempat anda bagi menyelesaikan masalah anda.

TEAM AL-FATEH PARAFIZIK, akan mendedahkah kepada anda gambar-gambar jembalang dan HANTU yang menggangu yang akan dirakam / diambil mengggunakan peralatan elektronik yang telah di ASMA' oleh Pusat Rawatan Metafizik Islam Al-Mu'awwizat.

Seterusnya gangguan / energy negatif akan di neutralkan oleh SUPERNATURAL kami, Insya-Allah. Terakhir, pemagaran GHAIB SUPERNATURAL akan dibuat bagi menghalang gangguan lama berulang dan mengelakkan gangguan baru.

Nota : Perkhidmatan ini langsung tidak menggunakan bantuan jin, syaitan, khodam dsb dan tidak mempunyai unsur-unsur khurafat !

100% Keilmuan Islam menggunakan Al-Quran dan Zikir.

BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PERKHIDMATAN TERDAHSYAT INI ???

HUBUNGI almuawwizat@gmail.com

No comments:

Post a Comment