Firman Allah

Firman Allah

Saturday 28 September 2013

PERKHIDMATAN PROFESIONAL ISTIMEWA - TRANSFORMASI PERALATAN ELEKTRONIK MENJADI PARANORMAL

BERHAJAT UNTUK MENJADI PARANORMAL YANG BERJAYA MENGAMBIL/ MERAKAM HANTU DAN OBJEK-OBJEK GHAIB ??? 




KAMI SECARA PROFESIONAL, BERSEDIA MEMBANTU  ANDA !!!

Bagi anda peminat-peminat paranormal, kami menyediakan perkhidmatan mengAsma'peralatan anda seperti kamera, video kamera, handphone dsb untuk mengambil/merakam entiti orb atau pun hantu. Sila hubungi HOTLINE : 010-4048004 untuk keterangan selanjutnya.

Kini, anda boleh mengambil gambar atau merakam objek entiti paranormal seperti Hantu, Jin, Khadam, Bunian dan sebagainya tanpa memerlukan peralatan canggih yang bernilai ribuan ringgit. Melalui kaedah Asma' dengan menggunakan keilmuan metafizik Islam tahap tinggi, kami dengan izin Allah akan membuat transformasi ke atas peralatan elektronik seperti kamera dan video kamera yang anda bawa sendiri.

Seringkali kegagalan akan menemui PARANORMAL yang kononnya berjaya merakam entiti. Ini adalah disebabkan secara umumnya kehadiran makhluk halus, jin, dsb tidak dapat dilihat oleh mata kasar termasuk kamera dan peralatan biasa. Biasanya terjadi, jika makhluk halus tersebut SENGAJA untuk dilihat barulah anda dapat melihat dan mengambil gambar makhluk tersebut. Pun begitu, sangat jarang berlaku.

Jangan Risau ....

Insya-allah, anda buktikan sendiri kewujudan makhluk-makhluk ghaib ini melalui kamera atau peralatan elektronik anda sendiri selepas proses pengisian Asma'.

Gambar di bawah ini bukan SUPER IMPOSE ...!! . Gambar-gambar ini di ambil oleh kamera yang telah di Asma' di PUSAT RAWATAN METAFIZIK ISLAM AL-MU'AWWIZAT. Jangan tertanya-tanya dan terpinga-pinga ...anda buktikan sendri.









Jangan berlengah lagi .. hubungi almuawwizat@gmail.com untuk perbincangan selanjutnya.

No comments:

Post a Comment