Firman Allah

Firman Allah

Sunday 30 March 2014

PENGIJAZAHAN ILMU ANTI-CURANG V1.0 2014

Bismillahirrohmanirrohim. Assalamualaikum. Dengan mengharap Redho Allah S.W.T saya melancarkan satu Ilmu Khusus yang Insya-Allah sangat Ampuh bagi yang mengamalkannya iaitu ILMU ANTI-CURANG V1.0 2014.

Saban hari sering kita dengar dan lihat di media-media massa tentang kes-kes kecurangan, sama ada melibatkan Isteri (Wanita) atau Suami (Lelaki). Sebenarnya, kes-kes seperti ini bukanlah kes terpencil malah sering saja berlaku di mana-mana. Pelbagai versi yang kita dengar melalui pelbagai saluran media terutamanya di media-media alternatif.

Sebagai salah satu ikhtiar secara SPIRITUAL ISLAM supaya pasangan anda (suami-isteri) tidak terlibat dengan KECURANGAN, Al-Mu'awwizat Spiritual Development & Healing Centre menawarkan pengijazahan AMALAN ANTI-CURANG. Insya-Allah, dengan berkat Amalan ini yang diamalkan secara konsistan dan dengan penuh pengharapan kepada Allah, pasangan (suami-isteri) anda akan terpelihara dan dijauhkan dari KECURANGAN.

Ilmu ini tidak menggunakan sebarang jenis bantuan khodam, jin, syaitan, Sihir, tiada unsur khurafat, syirik dan yang sama maksud dengannya. 100% amalan berpandukan ayat-ayat Al-Quran.

Mahar untuk pengijazahan Amalan Ilmu ini hanyalah RM50 sahaja. 

Bagi sesiapa yang berhajat untuk memiliki Amalan Ilmu ini, sila hubungi almuawwizat@gmail.com

No comments:

Post a Comment