Firman Allah

Firman Allah

Thursday 20 March 2014

MODUL KURSUS ILMU PEMAGARAN GHAIB DIRI DAN HARTA BENDA V1.0 2014

Bismillahirrohmanirrohim. Assalamualaikum. Saya dengan rendah hati melancarkan MODUL KURSUS MINI - MODUL KURSUS ILMU PEMAGARAN GHAIB DIRI DAN HARTA BENDA V1.0 2014.

PENGENALAN

Diri anda, isteri, anak-anak dan harta benda anda adalah sesuatu yang tidak ternilai harganya. Sudah pasti anda tidak mahu kesemuanya diganggu oleh gangguan-gangguan yang merugikan seperti di ganggu oleh manusia jahat, makhluk halus, kemalangan, kecurian dan sebagainya.

Perlindungan yang paling MUTLAK adalah datangnya dari ALLAH S.W.T. Syarat untuk mendapat perlindungan ALLAH secara KHUSUS adalah dengan memohon SECARA KHUSUS bentuk-bentuk perlindungan kepada ALLAH melalui KAEDAH DOA & IKHTIAR.

Pernahkah anda mendengar cerita seperti, pencuri yang memasuki rumah orang soleh menjadi buntu mencari jalan keluar, atau kelihatan berenang dilautan yang tiada bertepian ??? tidak kurang juga cerita mengatakan seorang yang jahat yang cuba menjahati seseorang itu, dengan izin ALLAH tiba-tiba orang jahat itu lari lintang pukang disebabkab melihat sesuatu yang menakutkannya dan lain-lain cerita yang seumpamanya.

Untuk pengetahuan anda, cerita seumpa itu bukanlah sekadar cerita DONGENG KEDAI KOPI. Ini adalah bingkisan dari cerita SEBENAR yang pernah terjadi kepada orang-orang yang terpilih.

Bagaimana hal ini terjadi ? Sudah tentu dengan izin dari ALLAH, Tuhan Yang Maha Berkuasa di atas segala sesuatu. Allah berhak membuat sesuatu seperti itu berlaku kepada sesiapa sahaja terutamanya orang-orang soleh yang hampir dengan-Nya. Tidak terkecuali juga kepada orang-orang yang berusaha untuk menjadi soleh dan mengamalkan amalan-amalan khusus tertentu sama ada yang diajarkan oleh Rasullullah S.A.W secara umum atau secara khusus atau ilmu-ilmu warisan Waliyullah dan orang-orang soleh.

MODUL KURSUS ILMU PEMAGARAN GHAIB DIRI DAN HARTA BENDA V1.0 2014.

Memperkenalkan kepada anda MODUL KURSUS ILMU PEMAGARAN GHAIB DIRI DAN HARTA BENDA V1.0 2014. Satu program MINI yang padat dan dahsyat kesannya kepada diri pengamal keilmuan-keilmuan yang terkandung di dalam MODUL RAHSIA ini.

Insya-Allah, setelah diselaraskan dengan Energy HAQ anda akan merasai kehadirannya dan dapat dibuktikan. Tanpa perlu anda berpuasa dalam tempoh yang lama dan tanpa riadhah yang menyulitkan. Anda akan mudah untuk menguasai ilmu-ilmu yang terkandung di dalam modul kursus ini, dan langsung boleh terus mempraktikan ilmu-ilmu yang terkandung dalam modul kursus ini sesuai dengan hajat dan keinginan anda (YANG BAIK),

Anda akan diijazah 10 keilmuan ampuh yang sangat langka (JARANG DIPERTURUNKAN) berkaitan dengan pemagaran diri, keluarga dan harta benda anda. Untuk makluman anda semua keilmuan yang akan diijazahkan kepada anda adalah ilmu-ilmu yang berkualiti, dan TINGKAT SEPUH (TINGKAT TINGI). Pengijazahan pula adalah di peringkat MURID (TIDAK BOLEH DIPERTURUNKAN KEPADA ORANG LAIN KECUALI ANAK-ANAK).

MODUL KURSUS MINI HANYA DIBUKA UNTUK TEMPOH MASA TERHAD SAHAJA DAN AKAN DITUTUP PENYERTAANNYA PADA BILA-BILA MASA SAHAJA SELEPAS CUKUP 100 ORANG PESERTA.

Jadi, gunakan kesempatan keemasan ini untuk tidak melepaskan peluang mengikuti PROGRAM MINI yang cukup DAHSYAT ini.

Modul Kursus ini hanya untuk PENGAJIAN JARAK JAUH SAHAJA namum khasiat dan manfaatnya tidak kurang bahkan sama sahaja hasilnya dengan pengajian secara hadir diri. Insya-Allah.

MAHAR / FIDYAH UNTUK MENGIKUTI MODUL KURSUS MINI INI HANYALAH RM 350.00 SAHAJA.

Jika anda memandang dari sudut kewangan, mungkin anda akan merasa MAHAL, tetapi jika anda memandang dari sudut ILMU yang tidak ternilai harganya sudah tentu anda merasakan jumlah yang anda bayar itu MURAH berbanding ILMU yang akan anda perolehi.

Kami tidak berniat untuk menjual ilmu kepada anda. Seharusnya anda juga berniat untuk membeli ilmu dari pihak kami. Jumlah mahar yang anda bayar niatkanlah untuk diikhlaskan kepada pihak kami sebagai biaya Pusat Rawatan Metafizik Islam yang kami wujudkan untuk membantu insan-insan yang bermasalah, sakit, dan memerlukan bantuan. Semoga kita sama-sama beroleh redha Allah.

 Di zaman yang penuh mencabar ini, dizaman yang saban hari kita dihidangkan dengan seribu satu macam kes-kes jenayah, ragut, rompak, pukau, culik, rogol dan cabul hingga lah kepada kes-kes bunuh, Wal'iyazubillaahi min zaalik, di zaman yang semakin membimbangkan di mana ramai manusia mudah hilang pedoman dan kewarasan, di zaman yang amat menggusarkan di mana ilmu-ilmu hitam sangat mudah didapati, hanya dihujung jari. Itu di antara kejahatan manusia, begitu jugalah halnya kejahatan dari bangsa jin yang turut melaksanakan kerja-kerja syaitan yang tidak lain tidak bukan motif utama mereka hanyalah untuk membinasakan, merugikan dan menjauhkan kita dari Sang Pencipta, Allah S.W.T.

Justeru, dengan nama Allah,saya menyeru anda untuk sama-sama membuat persiapan rapi dengan membentengi diri, keluarga dan harta benda kita melalui ikhtiar pengamalan ilmu-ilmu khusus di dalam program yang dasyat ini. Mudah-mudah kita dipelihara dari segala gangguan yang merugikan samada dari manusia atau dari bangsa-bangsa ghaib, jin dan sebagainya. InsyaAllah.

Jika anda berminat dan sudah bersedia untuk mengikuti MODUL KURSUS MINI yang terdahsyat ini, sila HUBUNGI almuawwizat@gmail.com untuk maklumat selanjutnya.

Perhatian :-
Semua kursus atau program yang ditawarkan adalah 100% bebas dari sebarang unsur syirik, khurafat, tahyul, dan lain-lain yang sama erti dengannya.

Wallahu a'alam.

No comments:

Post a Comment